Sesini pek güzel bulmadığım ama sanatçılığına hayran olduğum kişidir. Benim için söylediği şarkıyı hissetmesi önemli. Sesi geniş özellikle bass tarafı ama chest voice konusunda bolca çatlayan sesinin dinlendiren bir ton olduğunu düşünmüyorum. Şüphesiz şu geniş aralıkta chest voice olarakta güzel tonlar vardır ama adam "bana ne yaptın" derken ağlamak istiyor, "nereye gidiyorsun" ardında bırakılmış boşluğun yansımasını göstermek istiyor.
Siz belki kötü bulabilirsiniz ama bu şekilde eleştirmeye hakkınız yok.