Okuduklarım doğruysa eğer gönderilmesi isabetli olmuş, başkan özbek çağırıyor görüşmeye ilk başta önemli değilse sonra geleyim diyor neyse geliyor başkan diyor ki, melo'yu istemiyorum dedin gönderdikten sonrada keşke kalsaydı diye medyaya açıklama yaptın, aynı şekilde burak içinde bize başka medyaya başka konuştun diyor, hamza'da başkana benim tarzım bu diyerek cevap veriyor, kendine biraz fazla güvenmiş hamza belli ki!