ilk defa bi teknik direktörün basın toplantısını izledim. ilk defa bu kadar da tutucu oldum bir teknik adam hakkında.
Vizyonsuz dediler, üst futbol oynatamadığından dert yandılar; lig de la liga'ydı di mi yavşaklar?
Tercihleri konusunda, kadro yapılanması konusunda eleştirileri sunduk; sunduk dediğim de burada karaladık bi kaç bi şeyler. Hala alınamayan sağ bekler, basının zlatan yemi, transfer edilip oynatılamayan oyuncular bu beceriksiz yönetimin suçudur.
Galatasaray'ın en zor zamanında, babanı kaybettiğin o günde müjde gibi almıştın teklif haberini de "bi gün teknik adam olarak geleceğim." dediğin takımla, takımınla üç kupa aldın bi de yıldız çaktın be adam. Yolun Galatasaray'la bir daha kesişecek inşallah.