gaziantep

entry702 galeri
    375.
  1. https://twitter.com/kadir...status/665952027114086400

    Işid'in paris saldırısını kutlayabilecek bir şehir. Ha derseniz ki onlar belki antepli değillerdi, o halde o şehrin insanlarının buna bir dur demesi gerekmez miydi?
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük