bir derdim var

entry1305 galeri
    81.
  1. bir anayasa profesörünün suç teşkil eden ve halen sözlükte bolca kullanılan bir cümleyle ilgili notunu yazıp "ufak bir uyarı eklenebilir bununla ilgili" denildiğinde "uyarı mı? herkes istediğini yazar burda"* diyerek beni tavşan deliğinden aşağı itmiş, sorun çözmeye değil daha çok moderatör adıyla, yazmaya muktedir bünyelere laf yetiştirmek amacıyla kullanılan atraksiyonel php script'i.

    cevaben "herkes yazıyor, evet" denilip sayfanın hiç açılmamak üzere kapatılmışlığı vardır.

    gitmeye teşvik etmektedir.*

    iç ses: o değil de ben yönetimin yaş ortalamasını merak ediyorum.

    ironik şekilde mor ve ötesi'nin aynı adlı şarkısında geçen cümleyle örtüşen bir teati oluşturur sözlük içerisindeki bu "hukuk okuyan kankalara sorduk bişey olmazmış" tadındaki çözüm girişimleri.

    --spoiler--
    gitsem nereye kadar, kalsam neye yarar?
    --spoiler--
    3 ...