efendi ve dürüst olduğunu düşündüğüm teknik adam.
arkadaş gs taraftarını anlamıyorum. Bu adama neden sallıyorlar. elinde süper kadro olsa hak vereceğim.
son 5 sezonda 3 kere şampiyon olan, şampiyonlar ligine katılıp gruptan çıkan ve kasasına milyon avrolar giren takımın başına geçmiştir. tamam geçtide nasıl geçti?
ünal aysal şampiyon olayım yeter mantığı ile hareket ederek gs'nin maddi açıdan çökmesine yol açtı. mancini ve prandelli gibi adamlara verilen tazminat, bruma gibi adam verilen yaklasık 10 milyon dolar, telles gibi adama verilen 7-8 milyon avro. peki şimdi bu adamlar nerede? yok.
hamza hoca bilmiyor mu transfer yapmasını? adama para vermiyorlar. para verirsen gomez, van pörsi para vermezsen modası geçmiş burak umut.
gomez pahalı açıklaması tamamen politik. bir kere yönetim yapar bu açıklamayı. bak şenol güneşe, transfer istiyorum diyor isim vermiyor. alınan kim? gomez, alınan kim? quaresma.
gs'nin ilk olarak liseli tayfadan kurtulması lazım yoksa gidişat çok kötü.
takımda şınayder ve muslera harici futbolcu yok. ben beşiktaşlıyım geri kalan futbolcuları düğünümde bile oynatmam.
taraftar yasin diyor... yasin bu kadroda ilk 11 oynar ama asla gs'nin ilk 11 oyuncusu olduğunu düşünmüyorum.
şuan bu takıma dünyanın en iyi teknik adamını getir, olay bundan ileri gidemez. belki 2 galibiyet daha fazla alır.
gs taraftarı hamza hocaya sallamak yerine geçmişte yapılan hataları sorgulasın. yemeyin adamın başını.