Gitsin gitsin tabi. Ne mi olacak sonra ?
Yine saç baş yolduracak bir teknik direktör gelecek, kafayı yedirtecek.
Tahammülünü, sabrını yitirmiş Galatasaray taraftarının vefasızlığını hatırlatan teknik direktör. Zamanında Jardel, Hakan şükür de böyle yıpranıyordu. Tahammül ve sabır konusunda yokuz arkadaş. Hatalıyız.