eğer hala sözlükte bu yazar yazıyorsa kendisine ''helal olsun'' diyorum. arkadaş ben 5 sene önce sözlükte yazarken, bu adam vardı, sanırım sözlüğün en fazla entry giren adamıydı. resmen zall'ın sözlüğünü, sözlük yapan yazarlardan birisi. aklımda kalan 5 sene öncesine kalan, sanırım hakkında ''troll'' filan deniliyordu, gerçi bende unuttum gitti troll müydü değil miydi...