Mahallemizde Suriyeli bir aile var sozluk .. insanların beğenmediği gibi kalabalık mi kalabalık . Ama iyi insanlar arada çocuklarla falan sohbet ediyorum. Şimdi tüm mahalle onların sesleri ile yankılaniyor herkes camdan izliyor falan. 2 çocuğu orda ölmüş ve onlar oraya gidip ölulerine sahip bile çıkamiyorlar. Dil farklı ama acı aynı anıtlar aynı.. sesler hala geliyor. Kısacası kimse güzel Türkiye ye hasret yana yakıla gelmiyor bu memlekete . Mecburiyetten geliyorlar ölmemek , oldurmemek için. Bunu da mendil satan Suriyeli çocuklardan rahatsız olan arkadaşlar için buraya bırakıyorum.