son fiyat dersin, şu kadar olur mu derler. takas düşünmüyorum dersin, takas teklif ederler. iphone 6'yı 450 liraya sat 400 olur mu bile derler yemin ederim bir gün deneyeceğim bunu hatta. bir de son zamanlarda sıkça karşıma çıkan bir laf var ki bana bu entryi yazdırmakta olan. delireceğim yemin ederim.
nedir o laf peki? diyelim piyasası 1000 lira olan bir ürün ve ben 900 lira fiyat biçmişim, şöyle bir mesajla karşılaşıyorum.
"bütçem 700 tl uygunsa hemen parayı gönderirim"
lan olm bütçen 700 liraysa bütçene göre bir şey alacaksın o zaman nedir bu fakir edebiyatı?
niye hem kendini küçük düşürüp, hem beni yoruyorsun?
allahtan burada en fazla ayda 1-2 kez ürün satıyorum. asıl bu site üstünden ticaret yapan adamlar var. allah onlara sabır versin.