Bişeyler alıp satıyorsanız çok mantıklı lakin kullanmak için insan neden burdan sipariş verir anlaşılmaz. Urun ucuz lakin çakma bildiğin dandik çin işte. Hani aynısının tıpkısı pazarda var, madem çakma. 20 gün bekle sonrada çakma urun aldım diye sevin.
Kıyaslama sistemi buranın orjinali ile oranın çakması olayı. Hani orjinali burda 50 lira çakması orda 5 lira, tmm lakin çakması burdada taş çatlasın 10 lira. 5 lira için 3 hafta beklenir mi ulan deve? işi ticarete dokmeyecekseniz işinize yaramaz arkadaş.