roboski katliamı

entry298 galeri ses1
    211.
  1. üzülmediğim olay. ölenler tanıdığım olmadığı sürece ölümlere üzülmüyorum. düşünsenize her ölüme üzüldüğünüzü 23 yaşınızda 65 lik lere dönersiniz.

    bakın bugün bir kişi ölmüş ve şüpheniz olmasın daha güni içnde ölen çok kişi var. üzülüyor musunuz şimdi ? yoksa "allah rahmet eylesin." deyip geçiyor musunuz ?

    http://www.milliyet.com.t...m-2142621/?ShowPageSkin=1

    ben şahsen çoğu zaman "allah rahmet eylesin." bile demiyorum çünkü beni ilgilendiren biri değil.
    3 ...