7 haziran gecesinden beri ne yapmaya çalışıyor hala anlamadım.
Seçim gecesi hazır akp'den oy kopması oldu yeni seçime daha fazla kopar diye mi düşündü.
yoksa HDp'nin başarısını mi hazmedemedi ?
yada kripto akp'li mi ?
bunun gibi bir çok örnek ile kafama sorular takılıyor ama şunu net biliyorum.
partisi, kendisi , secmen kitlesi ve tabanı el birliği ile akp'ye iktidarı altın Tepside teslim etti.
ülkenin kaderi ile oynadılar resmen gerçekten çok yazık.
7 haziran sürecinde akp'yi devirme şansını anlamsız derecede geri tepti hatta yaralı akp'yi Diriltmek içinde elinden geline ardına koymadı, politikalarI ile.