ortada bir koalisyon teklifi olmamasına rağmen koalisyonu reddeden, ülkeyi kaosa sürükleyen adam oldun. "hayır böyle değil" deme işini son 3 güne bırakarak hep yaptığın gibi yine kendi ayağına sıktın.
chp içerisindeki en milliyetçi adamlardan biri olan baykal'ı sırf "hdp de destekliyor" diye desteklemedin. kendini bu oylamanın dışında tutarak sana oy veren insanları mahcup ettin.
ama gün geldi senin köşe bucak kaçtığın "hdp ve seçmeni" ile kendi seçmenin bir olup akp'nin koynuna girdi.
siyaset sana göre değil başkan.
kendini geçtim bizi ve ülkeyi de yaktın.
lütfen bu gece iyi düşün. düşündüğün şey bu tablodan da bir başarı hikayesi çıkarmak olmasın.