seçmenin yaklaşık % 60'ının sağ kanada yakın olduğu bir ülkede, yıllardır partinin başında olmakla birlikte, bırak iktidar olmayı % 20 oy oranına bile ulaşamamış bir şekilde, sanki bülbülsevenler derneği başkanı gibi o koltukta oturmaya devam eden zattır.
yarınki seçimden sonra da, ki milletvekili sayısında muhtemelen hdp'nin bile arkasında kalarak, meclisteki sonuncu parti konumuna gelecektir, buna rağmen istifa etmeyecek ve hayır, hayır bin kere hayır demeye devam edecektir.
mhp seçmeni ne zaman "ya arkadaş biz bu zatla ne yapıyoruz?" diyecek bunu da merak ediyorum. ha klasik mhpli gerçi, siyaset önemli değil bizim davamız önemli, o da önderimiz filan diyor onlara öğretildiği şekilde. ama artık ülke kan gölü olmuş, ekonomi dipte, yolsuzluklar diz boyu, hukuk sistemi desen göçmüş, sen ne davasından bahsediyorsun arkadaş demezler mi insana?
siyasete soyunan insanların tek davası, memleket davası olmalıdır, memleketin sorunlarını çözmek olmalıdır, bunu da hiçbir şey yapmadan firavun gibi koltuğa yapışanlar değil, nitelikli, iyi yetişmiş dinamik gençler çözer ancak...