Aşk dediğimiz kesinlikle temel bir kavram değil . herkes aşkı kendinde öznelleştirir . kimisine göre aşk yalnızlığı doldurmaktır kimilerine göre ise zaman geçirmek . bazıları aşkla savaşır bazılarıysa aşk için savaşır . insan aşkı sevdiğine benzetir . her sevilenin gülüşü aşk mıdır o zaman ? yoksa her sevenin uğraşı mı güçlü kılar aşkı ? öyleyse ne mutlu aşkı sonsuz kılabilenlere ...