Bir çocuğun ölümünü ideolojiye göre değerlendiriyoruz. Eğer solcuysanız her yere berkin ölümsüzdür yazıyorsunuz. Sağcıysanız bilumum internet sitelerinde dalga geçiyorsunuz. Dinciyseniz mezhepleri ortaya koyuyorsunuz zaten aleviydi diyorsunuz.
Ama unutmayın ha asla bir çocuk olduğunu hatırlamayacaksınız.
Yaratıksınız lan hepiniz. insan bile değilsiniz. Yapmacık solcu üzüntülerinizi de şerefsizce dalga geçişlerinizi de kıçınıza sokup defolun gidin şu çocuğun başından leş kargaları.