artik siyasetten elini etegini cekmesi gereken kisi. bu mesaji da ancak sandikta secmeni verebilir kendisine yoksa olene kadar gitmeyecek.
ak partiye oy verecek biri olarak diyebilirim ki mhp nin gercek vatanseverlerle yonetilmesi karsimizda adam gibi bir muhalefet olmasi demek. once ulkem diyecek iyi bir muhalefet demek de iktidardaki partinin daha iyi isler yapmak icin var gucuyle calisacak olmasi demektir.
yoksa yalan dolan haberlerle siyaset yapan ne idugu belirsiz chp ile olacak is degil bu. mhpli genclere cok is dusuyor bu secimde. insallah en dogru karari verirler.