Kesinlikle nike ayakkabı almayın.aldığım ayakkabı 16 gündür gümrükte.nike dava açtığı için ayakkabılar verilmiyor.paranız yanabilir.nike ve Adidas ürünleri almayın.onun dışında sıkıntı çıkmıyor.tabii satıcı puanlarına da dikkat etmek lazım.çinli satıcılar bizimkilerden daha dürüst.adamlar yolluyor,ama bize ulaşmıyor Malesef.