3 tane yavruyu bakmaya çalışıyorum sokakta, barınacak yerleri var yemek veriyorum ama bi tanesi çok zayıf kaldı iştahı kapalı yemek yemeyi unuttu hayvan, kardeşleri de sagolsun fırsat vermiyolar hayvana.
ama çok tatlılar ulan hele o minik olanın bir bakışı var alıp isirasim geliyo mk.
sokakta gördüğünüz kedilere elinizden geldiğince bişeyler verin, bu sadece kedi için geçerli değil tabiki, bence en buyük sadakalardan biri onları beslemek.