Şu an evimdeki nüfusları 6 olan hayvan türü. 3ü anasız bebe, büyütüyorum onları. 3 tanesi de benim danalarım. Biri kablo yer, saksıları eşeler, poşetleri kemirir, diğeri lcdnin üstünde durmaya çalışır, buzdolabının üstünde yatacak diye mutfakta herşeyi kırıp döker, diğeri 3.sü pek birşey yapmıyor ya sakin çocuk. Kedi sevmek yürek ister. Sevmek istersin tırmalar, yanına yatarsın kalkar gider, yaramazlık yapar kızarsın laftan anlamaz, herşeyi kendi keyfine göre yapar. Gerçekten kendilerini tanrı filan zannediyorlar bence.