hamza hamzaoğlu

entry1163 galeri
    774.
  1. bugün gençlerbirliği maçından sonra ''koray'ın antrenmanlardaki performansından çok memnunum onu oynatamadığım için çok üzülüyorum'' dediği halde koray'ı yedeklere dahi neden almadığını merak ettiğim teknik adam.madem adaletli olmak istiyorsun yedek kulübesinde semih'in yerine koray'ı alsaydın.
    3 ...