Sik kafalı suriyelilerin iyice istila ettiği araç.
eskiden istanbul'da yaşamak güzel bir şeydi. Ayrıcalıktı. Son 3-5 yılda artık bildiğin eziyete döndü yahu. Bir insanın günde 4 saati yolda geçer mi lan? Böyle bir hayat olabilir mi amk?
Aynı yol arabayla da 4 saat, metrobüsle de. Günde 50 lira mazot vereceğim tutunca araba, tutmayınca bu lanet pis şeyi kullanıyorum. Daha bunun metrosu, tramvayı var. Hele ki beyazıt'tan akşam saati biniyorsanız inene kadar 2 tel saçınız beyazlıyor.