umut sarıkaya

entry1086 galeri
    176.
  1. sabetayistlerle ilgili karikatürü yarmış insandır.

    -lan bu sabetayistlik ne pis işmiş!dışarda islamın,içeride yahudiliğin dini vecibelerini yerine getirmekten şöyle bi eşofmanlarımı çekip kafa dinleyemez oldum.camidan çıkıyorum havraya giriyorum,rükudan kalkıyorum sinagoga koşuyorum.dini vecibe içinde kaldım!
    2 ...