metrobüs

entry1035 galeri
    733.
  1. cidden rezalettir. yani öyle böyle değil. bir insan güruhu bu kadar mı terbiyesiz, eğitimsiz olur ? türkiye'nin özeti burada işte. sabah saat 8 de yoğun bir durakta metrobüse binmeye çalışmadan, türkiye insanını tanıyorum demeyin.

    bugün okula gitmek amacıyla kullanmaya karar verdim. şehitlik'de tramvaydan inip edirnekapı'dan metrobüse aktarma yapacaktım. amaç oydu en azından.

    böyle bir kalabalık olamaz. öncelikle onu belirteyim. kalabalığın gerçek olduğunu kabullenmem birkaç dakika sürse de, nihayet kabullendim ve yerimi aldım. metrobüs tam önümde duruyor, efendi efendi adımımı atıyorum ama o da ne ?! arkadan koşarak gelen bir abimiz herkesi iterek geçiyor ve tek kişilik yeri sahipleniyor. " olur böyleleri de var işte " diyorum ve gülümsüyorum. yeni metrobüs geliyor.

    millet sıkılmış olacak ki, direk yerlere atlayarak 2-3 kişilik boş yere tırmanmaya çalışıyor. kapı kapanmıyor çünkü sıkışık. en son zar zor birkaç deneme sonucu kapı kapanıyor, bir öğrencinin çantası sıkışıyor ve metrobüs harekete geçmeden önce hafifçe ittirerek çantasını kurtarıyorum.

    ben mi ? hala binemedim.

    3-4-5-6-7 sürekli aynı şey. birileri geliyor hayvan gibi saldırarak birkaç kişilik yeri kapıyor. en son beni de kendilerine benzettiler ve yeni metrobüs durur durmaz gençliğin verdiği atikliği de kullanarak direk içeri zıpladım. gel de it şimdi amına koyduğumun salağı. ne güzel efendi efendi binecektik işte, sen başlattın.
    6 ...