bir filmin güzel olması için ne gereklidir? iyi kurgulanmış bir senaryo? işini bilen bir yönetmen? harikulade oyunculuklar? sahnelerle dans eden müzikler? işte bunların hepsini içinde bulunduran muhteşem bir polisiye film.
nasıl başladığını ve nasıl bittiğini anlamadığım, sürükleyici, etkileyici, çarpıcı ve zekice bir filmdi.
ayrıca Nikolaj Lie Kaas onca güzel ve farklı rolden sonra buradaki rolü ile artık ben de olgunlaştım diye bağırmaktadır.