daha önce 155555 kere anlattım. bu defa kısa keseceğim:
arzu+sevgi+ortak amaç üçlemesinin tamamlanmasına aşk denir. aşık olmak diye bir şey yoktur. "ay aşık oldum ben" diyen insan "ay ben x kişisiyle çok öpüşmek, yalaşmak ve seks yapmak istiyorum" diyor aslında yani aşk üçlemesinin ilk ayağını yaşıyor. evet.