Beni bile cileden cikartmayi becermis insan evladi...
O bilal kisa denen yavsagin her kaybettigi ve kovalamadigi top donup pozisyon oluyorken, semihin patlamaya hazir bomba gibi toplari acayip kullaniyorken, takim ne oynadigini ciddi manada ne oynadigini bilmiyorken, takimin kondisyonu 65dk da bitiyorken, ikinci hatta ucuncu sinif takim karşısında takımın rezilleri oynuyorken, hemen hemen bütün takimi koca yaz hazırlayıp hala bir tane bile formunda adam yok iken....