geldiği sezon oyun zamanla oturur sonuca bakmak lazım diyordu. aradan zaman geçti ve oyun oturmadığı gibi geri gitti. yabancı sınırının kalktığı sezon tam da yerli çeteden kurtulacakken para yok dedi gidip kendi eskilerine ve sarbi gibi vitaminsizlere zam yaptı.
oyun daha da geri giderken bu kez sonuçlar da kötü gelmeye başladı.
daha nereye kadar kıvıracak bilemiyorum. en büyük şansı prandelli den sonra gelmiş oluşu sanırım.
oyunumuz otursun, sistem kasalım desek sana ne ihtiyaç var arkadaş, basar parayı mancini yi tutardık o zaman!