Değişiklik için 70-80e kadar bekle kör müsün takım oynamıyor. Evlat Selçuk sahada yürüyor ama al birini vur ötekine birlo oyundan çıkıyor . Maçı izleyenler kontra falan oynadığımızı düşünüyor hayır bu denge dengeoğlunun basiretsizliği. Forvet alırsak Burak nerede oynayacak diyen adam , kaç haftadır takımın en iyisi joseyi yedeğe alıyor, 2 haftadır yokluğunu hissetmediğiöiz selçuğu yine hissedemedik yaptığı tek şey sarı görmek gülünç bir biçimde. 90 +3 de sözleşmesi uzasın ve maç başı alsın diye oyuna alınan sarbi daha ne olsun yerli falan korumuyor bildiğin adam seçiyor. Evlatlarını da al git balance balanceogli.