Devlet Bahçeli vaktiymiş daha önce de devletin başına devlet geliyordu.
Ya kuzgun leşe ya devlet genel başkanlık koltuğuna mantığının esiri olmuş kişidir. Ülkücü gençleri sokaktan uzak tutmak dışında partiye bir gram faydası yoktur. Partiye faydası olmayınca ülkeye de faydası olmuyor haliyle...
Adana'da üçüncü sıraya gerileyen partimizin adana millet vekili olan Mevlüt Karakaya'yı değil de Meral Hanım'ı liste dışı bırakması ne kadar samimiyetsiz bir insan olduğunu gözler önüne sermektedir.