hamza hamzaoğlu

entry1163 galeri
    713.
  1. Neyin kafasini yasiyor hayretle izliyorum. Bir de aglamaya baslamis. Haftalardir diyoruz iste boyle sike sike ideal kadroyu surmek zorunda kalirsin.

    Skora bakip birileri yine arkasinda durulmali falan demis. Burak sakatlanmasa bu maci nah alirdik. 50. Dakikadan sonra takim fizik olarak inanilmaz zorlanmaya basladi. Podolski ve burak tamamen oyundan dustuler, hicbir de katkilari olmadi. Bunlari seyirci gibi izledi. Bereket versin podolskiyi aldi oyundan fakat burak yine takimi mahkum birakmaya devam etti cikana kadar. Maci tamamlasa trabzonun gol bulmasi cok zor degildi. Adam umut icin sistemi sikti atti haftalarca ama bu macta umutu kullanmasi gerektigini anca burak sakatlaninca akil edebildi.

    Hee diyebilirsiniz ki hamza iyi insandir, galatasaraydan buyuktur. Kalsin. Deneye deneye her maci riske atalim dogruyu bulur. O zaman hem ben sizin galatasarayliliginiza hem de futbol bilginize sokarim. Kahvedeki adamin bile oyunu daha iyi okudugu biri galatasarayin basinda kalamaz. Aglama duvari degil ora.

    Takim bu hafta, bu senenin en iyi futbolunu oynadi. Hem de bugune kadar ligde karsilastigi en guclu rakibe karsi oynadi. Neden oynadi? Cunku herkes ait oldugu yerde oynadi. Bu kadroyu surmek, aksadiginda degistirmek cok mu zordu haftalardir taraftarin psikolojisi bozuldu. Bunu da kimse yapmadi, hamza yapti. Baskanin sicip sivadigi yerde hamza iyice malzeme verdi.

    Yasini oynatma, sabrinin tasaklarini yala, umutu dokunulmaz kil, rodrigezin hakkini ye, meloyu sat, buraga katlan, selcugu uzme, hakandan ortasaha yarat, podolskiyi saga koy. Oldu aq boyle boyle milleti geren, takimi bozan, puanlari kaybeden hamza hocanin ta kendisidir. Kimseye bok atmasin, otursun isini adam gibi yapsin. Kimsenin onun insanligiyla, adamligiyla problemi yok. Geldiginde de yazdik, takimin basina yakisan biri ama sacmalayacaksa da laf yemeye hazir olsun, hatta biraksin gitsin kendine sovdurmeden.
    1 ...