galatasaray taraftari esasinda sabirli bir taraftar guruhu olmasi ile bilinirdi, 14 yillik cileyi yasamis bir topluluk; akabinde 16 yildir kadikoyde galibiyet gorememe; ali lukunku , petre, bratu, almaguer, iorfa,bouzid,zapata, BAM ortasahasinin capkinlari gibi futbolculari 11'de gormek, fani insan omrunde takilinmayacak kadar onemsiz detaylar olarak gozukse bile hedefi sampiyonluk olan bir takimin taraftarinin kolay kolay hazmedemeyecegi durumlar ama sabredildi. simdi hamza agabey'i neden bu kadar elestiriyoruz; cunku hamza agabey sen gercek manada kahvede mac izleyen bir amcanin veya evde yahut barda arkadaslari veya babasi ile tartisarak mac izleyen benim gorebildigim basit seyleri goremiyorsun, evet antremanlarda orada degiliz ama hangi futbolcu mac icinde neler yapar az cok kestirebiliyoruz, takimin formasyonunun ne olacagini elindeki oyuncularla nasil bir top oynatilacagini az cok anlayabiliyoruz, begenmedigimiz o atkili bile , ic sahada aslan kesiliyordu, arena ali sami yen'e donusuyordu, sen bu sezonun 3 resmi macinda da takima puan kaybettirdin agabey, yok yok takim sana sabotaj'da yapmiyor henuz, prandelliye yapmislardi bi ara, mesela mancini'ye de olmustu, skibbe doneminde de biraz yasanmisti bu, velhasili kelam sen kaybettirdin o maclari takim degil, o yuzden istifa ettiginde sen de cuneyt agabey gibi aciklasam turkiye yerinden oynar gibi demecler verme . simdi sen istikrar istiyorsun ya ben de istiyorum ama seninle degil cunku agabey sen gercekten buyuk takim yonetecek bir teknik direktor degilsin, abdullah avci klasmanindasin , ne olur git , gozunu seveyim git. lucescu ile olur, ne bileyim bielsa ile olur mourinho ile olur , rahmetli brian clough-peter taylor gibi duo olur , 40 tane daha istikrar surecine gecmek istedigimiz teknik dirketor var ama sen olmazsin agabey ne olur git.