4 ürün sipariş ettim small pocket plus yöntemi ile %50 gelmez dediler 70-80 güne anca gelir dediler zaten ptt kargo çalışanları kapının önüne fırlatıp gidiyor dediler ben deneme amaçlı aldım ürünleri,2 ürün 25 güne geldi üstelik kargocu abi adımı söyleyip teslim etti diğer ürün 1 hafta sonra geldi son ürünü arkadaşın adresine sipariş etmiştim(sitenin iyi yanlarından biri istediğin kadar adres veya alıcı ismi verebiliyorsun hediye göndermek maksatlı) ürünlerin hepsi de aynı sitedeki resimde nasılsa öyleydi çünkü satıcıyı iyi seçtim hepsinin olumlu geribildirimleri %95 ve üstüydü en az 300 sipariş vardı ve resim yollayan alıcılara gelen ürünlere dikkat ettim kalitesiz ürün satanları almadım sonuç olarak çok memnunum ama dikkat etmeniz gerekenler sadece bunlar değil delivery time ye bakın bu satıcının ürünü göndermeye söz verdiği süredir süreyi geçerse dispute açın ürünler elinize ulaşınca iyice bir temizleyin sonuçta çin malı ben yüzük aldım sabun şampuan falan bayağı yıkadım,hatırlatayım elektronik alet ayakkabı kıyafet gibi ürünleri sipariş etmemeniz yararınıza bardak falan kesinlikle almayın hatta mümkünse vücudunuzla temas etmeyecek şeyler alın atıyorum film afişi,neyse daha sorusu olan mesaj atabilir elimden geldiğince yardımcı olurum.