kendisini yıllar önce yanılmıyorsam şişli de araba beklerken * görmüştüm. 'allah adamın bu kıyafetlerle burada ne işi var'' dedim kendi kendime çünkü üstünde fenerbahçe eşortmanı, elinde fener bayrağı vardı. adam o gece nasıl olduysa ali sami yen stadı'na girmiş o gece orda uyumuş.
ertesi gün de maçta saha inip gsli futbolculara bıçak çekmişti. * ayhan filan bıçağı elinden almıştı yanılmıyorsam.
yıllar sonra bu adamı bu sefer kadıköy'de rafet el roman'ın davasının görüldüğü adliye kapısının önünde beklerken görmüştüm. adliye çıkışı olay çıkarmış. *
kendisinin bir lafı vardı yanılmıyorsam; ''benim için bir allah, iki cengiz kurtoğlu, üç fenerbahçe'' diye. *