Bugüne kadar hep savundum. Antremanda değilim tabii ki kimin formda olup olmadığını bilemem ama her maç değişik on bir çıkmasının nedenini anlamadım. Biraz daha agresif olmalı futbolculara karşı ve ağırlığını hissettirmeli. Kusura bakma ama gitmen gerek be hocam.