yaklaşık bir yıldır takımın başındadır ve zaten aynı ligde çalıştığı için eksiği gediği ne var bilmektedir. bu durumda sezon başı ne oldukları belli adamları denemesi komedidir. jpk gibi iki sezonda 18 maç yapmış adamı transfer ettirmesi daha da büyük bir saçmalıktır. haziran ayında ben gitmek istiyorum diyen adamın yerine birini almamak daha büyük bir hatadır. geçen sezon şampiyonluğu kendinin getirdiğini sanmak ise bambaşka bir şeydir. sen dua et bjk ve fb'nin yaptığı aptallıklara.