sigara

entry3502 galeri ses1
    2210.
  1. yıllardır içiyorum, orta yaşların doruklarındayken olumsuz anlamda etkisini daha çok hissediyom... nefesim kesiliyo la iki koşunca... içmeyin!
    3 ...