bence hamza hamzaoğlu'nun takım üzerinde bir etkisi kalmamıştır. dünkü atletico madrid maçında burak'ı oyundan çıkarması gerekirken, alacağı tepkiden mi korktu bilmem, podolski'yi çıkardı. eğer takım içinde böyle bir oyuncu baskısı varsa çık ve açıkla bunları hoca. biz kendini "kral" zannedenleri değil, seni destekleriz.
burak'ın gelmesini hiç istememiştim, onun yüzünden o yıl necati ateş ve milan baros gitmişti. her yıl sonunda burak yılmaz'ın da takımdan gitmesini bekledim ama ne yazıkki kaldı.
tüm bunların yanında başarısızlıkların asıl sorumlusu yönetimdir. dursun özbek istifa!