Efendim bu günü sevgililer birlikte falan geçirirlermiş, hediye falan alınırmış -nitekim bazıları para tuzağı olduğunu savunuyor ki bencede öyle- öyle dediler bize de ama biz daha hiç yaşayamadık. Ha eksiklik mi? Hayır değil bence ama bunu birde gurur yapanlar vardır ki sormayın gitsin. Heleki birde "hiçbir 14 şubatı yalnız geçirmedim" deyip övünenler vardır aman aman evlerden ırak!
Çok özel olan ve özel kalacak olan bir sevgiliyle yaşanması gerekir bence.