maçları ilk yarıdan kazanmaya odaklanmadıkça kendini de takımı da ziyan eder.
bi potansiyel var ama o da acemiliğin içinde kayboluyor.
atleti maçını hariç tutarak acil biçimde seri maç kazandırması lazım.
trabzon, antep, başakşehir maçlarını nasıl olursa olsun kazanırsa bu seneyi tamamlar. ama ordan 9 puan çıkmazsa, gençler, fener falan derken dönüşü olmayan yola girebilir.
hocanın maçları erken bitirecek şekilde oynaması şart. basın toplantısında ilk yarıyı yedik demekle olmuyor. sen ilk yarıyı 2-0 bitir, 2.yarıyı boşa geçir geçireceksen.