çoğu kişi bu oyuncunun siyaset bariyerine takıldığını ve boyle bir durumun takımın milli benliğini becerdiğini falan söylüyor. elbette bu tarz bariyerler olmamalı ama kimse kusura bakmasın siyasi bariyerlerden önce milli daveti kişisel çıkarları uğruna reddetmektir milli benliği asıl beceren.
bu adam daha ônce milli takıma çağırılmadı mı? peki cevabı neydi? kariyer miş miş miş de mış mış mış. ne kariyeri arkadaşım bu? aynı platformda hidayet, ersan, semih, ömer oynamadı mı? senin farkın ne yani?
bunu da geçtim bazıları da milli takımı taşıyabileceğinden bahsediyor bu zevzeğin. artısı olur mu? evet olabilir. ama bu bi takım sporudur ve takım bütünlüğü olmadan başaramayacağın aşikar. 2010 da başaran takımın uzun yıllar birlikte oynamışlığı var. o jenerasyon bi anda çekilince bir boşluk yaşamamız normal ama arkadan iyi bir jenerasyon geliyor. uyum yakalanınca değil enes, lebron olsa kimsenin aklına gelmez.