Sanki fetonun son saniye üçlüğüyle kazanacaktık. Kimlere umut bağlıyoruz yahu.
Spor insanın eğitimi içindir spor başarı için değildir. Böyle karaktersiz bir adamla final oynamaktansa elenmek yeğdir. Herkes Melih'i eleştirdi ama adam bir kere bile trip atmadan oyununu oynadı. Bize kariyeri için milli takıma gelmeyen adamlar lazım değil bize bu formayı giymekten onur duyan adamlar lazım.