takımdaki futbolculara fazlasıyla tolerans gösteren hoca. hocam, çok iyi niyetlisin, cana yakınsın, kibarsın bunlara eyvallah. fakat takım dengeleri diye diye transfer yapmadın ona da bişey demedik, eyvallah. şu ukala adamları neden oynatıyorsun? 4 haftada 7 puan kaybetmişsin. bari bu şerefsizleri oynatma, gençler oynasın. şampıyonluk, şl de gruptan çıkmayı falan istemiyoruz. formayı hakedene ver yeter!