paralel maralel artik tum olanlar bir kenara, su an eurobasket 2015 maclarinda biz cok buyuk bir rotasyon sikintisi yasarken misal oguz savas denen kalasin yerine bu adam elimizde olsaydi isler cok farkli olabilirdi, su an kotu bir durumdamiyiz hayir, ama yinede kendi kaderimizi cizemedik, diger rakipler belirledi siralamamizi,
su cok onemli bir nokta bana gore uzun uzun tartisilmasi gerekir,
bizim pivotlar boyali alanin disinda top ellerine geldi mi potaya bile bakmiyor, ama amerika da boyle degil , artik nba de bile bazi pivotlar guard gibi top suruyor topu saklayip oyunu yonlendiriyor hatta ustune kapali savunmalara disardan el ustu ucluk bile gonderiyorlar yeri gelince, biz adamlari 10-15 sene geriden takip ettigimiz icin bunlar bize garip geliyor haliyle.