Hala çaylaktır.
Söyleyecek söz bulamıyorum . Sözlükteki neşe kaybı günden güne ağırlaşıyor.
Ah duduş ah. Kinamiyo dedin kanka dedin çaylak olmana engel olamadı.
Oysa biliyoruz modlarla ne kadar da kanka bir yazar olduğunu onun.
günlerdir bir şey yaptığı yok.
Hadi diyorum şu duduşa bi yardım eli uzatalım, tufandaysa nuh'un gemisi, ergenekondaysa demirci olalım diyorum " yaa az bi dakka glyrm .s.s" deyip gelmiyor.