giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
metrobüs
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
1035
↓
galeri
721.
15 yıldır istanbulda yaşadığım halde hiç binmediğim toplu taşıma aracı. çok merak ediyorum metrobüsteki ambiansı. en yakın zamanda bir istanbulkart edinip metrobüse bineceğim. ayrıca vip yolcu kısmı var mı acaba?
(bkz:
zenginlik
)
romabirgundekurulmadi
03.09.2015 16:18
0
...
şikayet et
#29218232
kaydet