unutmak diye bir şeyin olmaması

entry20 galeri
    4.
  1. şu ana kadar hiç aşık olmadığımdan sanırım ilk aşık olduğum kişiyi asla unutamayacağım. elbet onu da unutmak istemem sanırım.
    2 ...