pelage ana

entry1 galeri
    1.
  1. Ana romanını en son 9 yaşındayken okumuştum. Dün gece tekrar başladım. Bu sefer okurken kendi annemi gördüm bu karakterde. Her ne kadar desteklemese de gezi parkında bana verdiği desteği, göz yaşını aklıma getirdi.

    Benim için pavelden daha büyük kahraman.
    0 ...