allahsız vatansızlar tarafından başlatılan terörist yaftalama furyasından nasibini almış rahmetli çocuk.
senin 14-15 yaşında yeğenini vursalardı ne hissedecektin ey allasız, ey allah'ın lanetine müstahak olan insan suretli şeytan. ne hissedecektin? ulan çocuk, her yerde çocuktur. çocuğun dini, ırkı, siyasi kimliği, mezhebi olmaz. o sabiidir daha. sizin bu iğrenç kavramlarınızdan, bu kavramlar üzerinden kurguladığınız iğrenç ve aşağılık düzenden, devşirdiğiniz oylardan çok daha üstün ve temizdir.
allah'ın laneti; çocukları öldüren ve çocuk katillerini alkışlayan, gerçek öyle olmadığı halde insanları; kafir, mürted, ateist, şucu bucu, terörist olarak damgalayanların üzerine olsun.